За неякісне електропостачання споживач буде отримувати автоматичну компенсацію у вигляді зменшення рахунку на оплату послуг, це повідомила голова Нацрегулятора Оксана Кривенко у Facebook, повідомляє прес-служба комісії.
"Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків. Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується", – йдеться у повідомлені.
За словами Оксани Кривенко, розмір компенсації становить від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200-600 грн – для непобутових.
При цьому голова НКРЕКП уточнила, що надавач послуг має проінформувати клієнта про надання компенсації шляхом зазначення у рахунку на оплату електроенергії, в "особистому кабінеті" споживача на офіційному веб-сайті компанії або листом на офіційному бланку.
Також Кривенко наголосила, що споживач отримує компенсацію у випадку, якщо оператор системи розподілу або електропостачальник не дотримуються встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт.
Це правило стосується видачі технічних умов на приєднання, відновлення електропостачання, перевірки лічильника, відповіді на письмові звернення, якості електричної енергії.