Для того, щоб відкрити діалог з чат-ботом необхідно перейти за посиланням telegram - t.me/pay_vn_ua_bot, , viber - viber://pa?chatURI=pay_vn_ua_bot,
або знайти бот в месенджері через пошук по назві - pay_vn_ua_bot.
Щоб розпочати користування чат-ботом Вам необхідно натиснути на кнопку «РОЗПОЧАТИ» (на інших мовах: «START», «СТАРТ»).
На екрані з’являється вітальне повідомлення. Щоб продовжити роботу з чат-ботом, Вам необхідно відповісти на запитання – чи є Ви зареєстрованим користувачем на сайті Pay.vn.ua:
У цьому випадку Ви натискаєте варіант «Так» та обираєте спосіб ідентифікації акаунту.
Ви можете авторизуватися використовуючи номер Вашого телефону.
Якщо Ви обираєте варіант «Увійти за номером телефону», на екрані з’являється підказка, після якої необхідно ввести номер телефону або Ви можете просто натиснути на кнопку «Увійти за особистим номером телефону» (лише в Telegram).
У випадку, якщо Ви не зареєстрованим користувачем, вам потрібно:
Ви обираєте у меню чату варіант «Так»:
Відкриваєте посилання на сайт Pay.vn.ua, де потрібно зареєструватись.
Після введення вірних даних на екрані відобразиться адреса помешкання з переліком послуг Проєкту «Єдиного Рахунку»:
Якщо Ви бажаєте переглянути поточний стан по «Єдиному Рахунку», оберіть необхідне помешкання та натисніть «Переглянути заборгованість». Для того щоб дізнатись інформацію по всім послугам потрібно натиснути «Переглянути в розрізі послуг».
Щоб подати показники лічильника, оберіть необхідну послугу, наприклад, «Електроенергія», оберіть номер лічильника, ознайомтесь з попередніми показниками у повідомленні, що з’являється, введіть поточні показники лічильника та натисніть «Відправити»:
Дякуємо, що скористалися нашим чат-ботом! Залишились питання? Звертайтеся в чатах на Pay.vn.ua або за телефоном тел. (0432) 65 50 90.