В Україні споживачам вперше виплатили компенсацію за надання неякісних послуг із електропостачання, це повідомили у прес-службі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
"Уперше в Україні 913 споживачів отримали 2017 року компенсацію за неякісні послуги з електропостачання на загальну суму 116 950 грн від 8 обленерго", - йдеться у повідомленні НКРЕКП.
Компенсації споживачам за недотримання обленерго стандартів якості надання послуг нараховуються згідно з затвердженим Порядком забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання. Порядок визначає перелік загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання і регулює відносини, пов’язані із постачанням електричної енергії відповідно до загальних та гарантованих стандартів якості, захистом прав споживачів та наданням енергопостачальником або електророзподільним підприємством компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання споживачам або замовникам (у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж).
Компенсації мали отримати майже 120 тисяч українців, тому НКРЕКП проведе перевірку обленерго, і в разі підтвердження порушення компанії будуть зобов’язані надати споживачам компенсації у подвійному розмірі.
Так, за даними НКРЕКП, 90% компенсації вже було надано ПАТ "Одесаобленерго" (67 800 гривень) та ПрАТ "Київобленерго" (38 100 гривень).