Роз’яснення «Ощадбанку» щодо встановлення комісії на проведення платежів за ЖКП
09.11.2016
У «Ощадбанку» стверджують, що на сьогодні компенсація, яку банк отримує від постачальників послуг житлово-комунального господарства та фіксованого зв’язку, не покриває витрат на проведення операцій.
На сьогодні компенсація, яку Ощадбанк отримує від постачальників послуг ЖКГ та фіксованого зв’язку, не покриває витрат на проведення операцій. Закон України «Про банки і банківську діяльність» забороняє банкам встановлювати комісійну винагороду за банківські послуги на рівні нижче собівартості операції. Отже, на виконання вимог чинного законодавства Ощадбанк з 1 грудня 2016 року встановлює тариф при оплаті в касі на рівні, що забезпечує покриття витрат на проведення таких операцій на рівні собівартості. Зазначений тариф – 3 грн. – є найнижчим на банківському ринку, повідомляється на сайті «Ощадбанку».
Ощадбанк звертався до постачальників послуг з метою отримання згоди на покриття ними комісії для беззбиткового проведення операцій, проте не отримав її. В зв’язку з цим банк змушений встановити комісію за проведення комунальних платежів у касі на мінімальному рівні, який забезпечує беззбитковість – 3 грн. з 1 грудня 2016 року.
Ощадбанк не стягує комісію в інформаційно-платіжних терміналах за приймання платежів за газ, холодну та гарячу воду, водовідведення, опалення, електроенергію та послуги фіксованого зв'язку. Клієнти мають можливість здійснювати платежі через 2 000 платіжних терміналів Ощадбанку.