1fd1e4cfa3bbb5bb1bb464880f89bf29
5 перегляди
Основне завдання ЖЕКів та інших підприємств житлово-комунальної сфери – якісне надання послуг людям
03.11.2015

Незабаром величезні черги у приміщеннях підприємств «Вінницягаззбут» та МЕМ мають зникнути, а працівники цих структур прийматимуть вінничан щодня у Центрах обслуговування споживачів ЖЕКів у різних мікрорайонах міста. Самі ж ЖЕКи мають перебудувати свою роботу та ставити в пріоритет інтереси мешканців. Про ці та інші питання щодо роботи підприємств, які надають послуги мешканцям міста, йшлося сьогодні на робочій нараді, яку провів в.о. міського голови Сергій Моргунов. 

Майже місяць в.о. міського голови Сергій Моргунов був у відпустці і зустрічався із мешканцями. За цей час він провів близько 80 зустрічей і поспілкувався із 15 тисячами людей на різні теми. Найбільше питань надходило по житлово-комунальних питаннях, тому Сергій Моргунов  зазначив, що потрібно  конструктивно обговорити проблемні питанням які турбують вінничан і знайти шляхи їх вирішення.

«Вінничани звертають увагу на черги у «Вінницягазі». Вони виникають через те, що його представники приймають населення у своєму офісі. Тому потрібно, щоб вони надавали послуги у Прозорих офісах ЖЕКів. Це дозволить не лише уникнути черг, а й зробити отримання послуг комфортнішим, адже  люди не їздитимуть через усе місто щоб потрапити на прийом. Також необхідно провести роботу, щоб не виникали питань щодо недостатньої кількості бланків договорів, збоїв програмного забезпечення, особливо коли ведеться прийом», – каже Сергій Моргунов.

Питання щодо прийому виникає у вінничан й по відношенню до КП «Вінницяоблводоканал», тому Сергій Моргунов доручив відпрацювати зручну систему прийому громадян і цим підприємством.

 «За останні чотири роки досить кардинально змінилася система роботи ЖЕКів. Ми запровадили досить дієві механізми, які дозоляють мешканцям контролювати роботу ЖЕКів і нарахування відповідних рахунків, створили інститут старших по будинків тощо. Ми створили Центри обслуговування споживачів, що дає можливість вінничанам більш якісно отримувати послуги. У той же час дуже важливо наскільки люди, які надають ці послуги привітні, виховані та толерантні. А скарги на це є, і на них потрібно реагувати. Крім цього потрібно проводити відповідні навчання, семінари по підвищенню кваліфікації працівників та системно перебудовувати роботу підприємств, в основі якої мають бути інтереси людини», – каже Сергій Моргунов.

Також Сергій Моргунов наголосив на необхідності звернути увагу на належному прибиранні територій, забезпечення прозорості нарахування за житлово-комунальні послуги, популяризацію програми по утепленню будинків, спрощення системи надання платних послуг вінничанам, створення кадрового резерву працівників.

«Основним завданням повинне бути якісне надання послуг людям. Тільки в такому випадку ми рухатимемося вперед. Наприклад, у соціальних відділеннях Центрів надання адміністративних послуг пріоритет – це людина. І, як результат, з 132 тисяч родин 47 тисячі сьогодні отримують субсидії, а це – фактично кожна третя родина, ніде в Україні такого нема. Тому ще раз наголошую на тому, що пріоритетом повинна бути людина», – зазначив Сергій Моргунов.