0050388f77bcaf6fceebbade093d8a10
3186 перегляди
Єдиний Рахунок за лютий буде надруковано!
16.03.2022

Сьогодні ми до вас з важливим оголошенням.

Раніше ми повідомляли, що у зв'язку з ситуацією, яка склалась у нас в країні, друк та доставка Єдиних Рахунків за лютий здійснюватись не буде. І всі ви, наші споживачі, отримаєте лише електронні версії Єдиних Рахунків.

Проте, Вінниччина, дякувати Богу, відносно спокійна область, багато хто залишився у своїх домівках, є літні люди, які взагалі не знають, як користуватись гаджетами для сплати і чекають на наші друковані нарахування. Саме тому було прийнято рішення все-таки друкувати Єдині Рахунки. Ми вже закінчуємо друк і будемо починати його доставляти за можливості.

Звичайно, є імовірність, що далеко не всі отримають друковані Єдині Рахунки, але ми гарантуємо, що його електронна версія доступна абсолютно всім без виключення, хто має особистий кабінет на pay.vn.ua.

А ще нагадуємо, що дізнатися суму, яка необхідна до оплати ви завжди зможете через:

  • особистий кабінет електронного сервісу Рау (сайт pay.vn.ua) або у мобільному додатку Єдиний Рахунок (Рау), де буде розміщено електронний варіант Єдиного Рахунку, який можна за потреби роздрукувати самостійно;
  • зателефонувавши до кол-центру ЦМСУ (0-800-216-612), через який зручно отримувати інформацію по особовому рахунку чи отримати відповідь  стосовно нарахувань;
  • за можливості – особистий прийом співробітниками ЦМСУ в Центрах Обслуговування Споживачів при Управлінських компаніях міста за встановленим графіком;  
  • електронне спілкування:
  1. через месенджери Viber, Telegram, на електронну пошту support@cmsm.com.ua;
  2. офіційний Telegram-чат (після реєстрації на сайті) – тут ми відповідатимемо в особисті повідомлення навіть у позаробочий час.

Тобто варіантів дізнатись про рівень нарахувань та одразу оплатити в цей диджиталізований час наша компанія ЦМСУ представляє дійсно багато. Проте ми розуміємо, що є люди, які дійсно чекають саме друковану версію Єдиного Рахунку і саме для них ми готові друкувати та доставляти його.

Проте закликаємо всіх споживачів: по можливості не чекайте на друковані нарахування, будьте більш мобільні, користуйтесь онлайн-сервісами для сплати та перевірки рівня нарахувань. Тим більше, що ми завжди готові прийти на допомогу, якщо у вас виникають будь-які труднощі в процесі. Наша служба підтримки завжди вислухає, підкаже та допоможе!

Бережіть себе та своїх рідних!