Новини та повідомлення


40457f4e330690912fa09e58828a4461
22.10.2020

Якщо порушуються права споживачів житлово-комунальних послуг?

Усі ми зіштовхуємось із ситуаціями, коли наші права споживача житлово-комунальних послуг порушуються. Перепад напруги привів до зіпсування техніки, внаслідок аварії на внутрішньобудинковій мережі затопило оселю, без попередження відключили будинок від газу, холодні батареї, забилась каналізація – ситуацій може трапитись багато і різних.
Міністерство юстиції розповіло, як діяти, якщо нівелюються права споживачів житлово-комунальних послуг. Якщо споживач справно сплачує послуги, він може захищати свої порушені права доступними правовими методами.


Алгоритм дій для відстоювання належної якості надання комунальних послуг.


1. Вивчення договору між споживачем і надавачем  житлових та комунальних послуг. 
2. Повідомлення про порушення виконавцю послуг.
3. Перевірка якості послуг та укладання акта-претензії.
4. Звернення до відповідних контролюючих органів.
5. Звернення до суду.


Детальніше за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/yak-vidstoyuvati-nalejnu-yakist-nadannya-komunalnih-poslug
 

Підписуйтесь та отримуйте важливі новини на свій e-mail