Усі ми зіштовхуємось із ситуаціями, коли наші права споживача житлово-комунальних послуг порушуються. Перепад напруги привів до зіпсування техніки, внаслідок аварії на внутрішньобудинковій мережі затопило оселю, без попередження відключили будинок від газу, холодні батареї, забилась каналізація – ситуацій може трапитись багато і різних.
Міністерство юстиції розповіло, як діяти, якщо нівелюються права споживачів житлово-комунальних послуг. Якщо споживач справно сплачує послуги, він може захищати свої порушені права доступними правовими методами.
Алгоритм дій для відстоювання належної якості надання комунальних послуг.
1. Вивчення договору між споживачем і надавачем житлових та комунальних послуг.
2. Повідомлення про порушення виконавцю послуг.
3. Перевірка якості послуг та укладання акта-претензії.
4. Звернення до відповідних контролюючих органів.
5. Звернення до суду.
Детальніше за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/yak-vidstoyuvati-nalejnu-yakist-nadannya-komunalnih-poslug