Для входу на сайт необхідно зареєструватися.
Якщо Ви вже зареєстрований користувач - перевірте, чи вірно введено логін та пароль.
Можливо, Ви вводите пароль не тією абеткою (кириличною/латинською) або у вас ввімкнуто не той регістр літер (великі/малі) «Caps Lock».
Додатково спробуйте відновити Ваш пароль/логін.
Якщо у Вас виникли інші запитання або складнощі, зверніться до нашої служби підтримки - support@cmsm.com.ua
Після реєстрації та входу на сайт користувач потрапляє в особистий кабінет, де можна додавати помешкання, редагувати особисті дані та здійснювати оплату.
Для внесення помешкання до особистого кабінету необхідно натиснути кнопку Додати помешкання, ввести повну адресу,номер особового рахунку згідно розрахункової книжки (також він вказаний на рахунку за надані житлово-комунальні послуги, який надсилається всім платникам комунальних послуг) та прізвище власника помешкання.
Назву вулиці необхідно вибрати із поля автозаповнення, ввіши перші літери назви. Район та населений пункт вказано за замовчуванням, але мешканці Вінницького району також можуть здійснювати оплату та переглядати стан особового рахунку, вибравши відповідний населений пункт в полі автозаповнення.
Користувач має можливість додавати декілька помешкань до особистого кабінету.
Для зміни пароля необхідно натиснути кнопку "Налаштування безпеки доступу" в особистому кабінеті після чого ввести старий та новий пароль.
Скористайтеся функцією відновлення пароля. Натисніть на кнопку "Відновити пароль" у вікні введення логіна і пароля.
Для оплати комунальних послуг виберіть потрібне помешкання зі списку доступних. З’явиться інформація по поточним нарахуванням. Під переліком послуг відображатиметься рекомендована до сплати сума.
Ви можете внести будь-яку суму до сплати, ввівши відповідне значеня в колонку. Неактивні послуги (помічені сірим кольором) враховуватись при оплаті не будуть. Якщо Ви не бажаєте оплачувати певну послугу, введіть в колонку до сплати суму 0.00.
В особистому кабінеті користувача міститься інформація про проведені платежі, яка оновлюється одразу, після оплати послуг. Натиснувши вкладку "Історія платежів" Ви можете переглянути усі наявні квитанції та в разі необхідності роздрукувати їх.
Історія всіх проплат буде зберігатися на сайті і в будь-який момент Ви зможете її переглянути.
Оплата комунальних послуг виконується за попередній місяць, тому сума Нараховано та До сплати обчислена за показники, внесені в попередньому місяці. Нарахування по показникам, внесеним в поточному місяці, будуть проводитись на початку наступного.
Так, існує можливість внесення показників лічильника без здійснення оплати. Для цього користувачу необхідно увійти в особистий кабінет та обрати фукціональну панель "Показники лічильників", в якій є можливість редагування попередніх та поточних показників лічильників.
При реєстрації на сайті необхідно вказати, що Ви бажаєте отримувати рахунок на e-mail адресу. Якщо Ви це забули вказати, то дану опцію можна змінити в особистому кабінеті, в меню "Профіль". Переглянути рахунок можна в будь-який момент, натиснувши на відповідне зображення при перегляді конкретного помешкання.
Послугами електронних платежів може скористатись будь-який користувач пластикової картки не залежно від місцязнаходження банку і валюти картки. Картка повинна бути відкрита для платежів через Інтернет (це стосується карток ПриватБанку, які за замовчуванням закриті для оплати через Інтернет, окрім своїх власних сервісів). На картці повинна бути включена перевірка cvv2\\cvc2 коду. При цьому слід підкреслити, що дані про картку стають відомими тільки процесінговому центру і банку-еквайреру, і недоступні ні для сайту, в якому оплачується послуга, ні, тим паче, для третіх осіб, оскільки всі дані передаються по захищеним каналам. Оплата виконується через Райффайзен Банк Аваль.
Якщо при введенні даних картки Ви допуститесь помилки тричі, то Вашу картку буде заблоковано Українським процесінговим центром ! До цього відносяться випадки, коли на Вашій картці недостатньо коштів для оплати, перевищена допустима кількість транзакцій за добу, або Ви ввели не правильні дані і т.д. Для розблокування картки необхідно звернутись до відділу технічної підтримки Українського процесінгового центру за тел. 044 461-85-92
Якщо при спробі оплати Ви отримали будь-яке повідомлення про помилку, окрім неправильно введений даних, необхідно припинити спроби оплати та повідомити про це технічну підтримку сайту pay.vn.ua (за допомогою форми зворотнього зв'язку).
Якщо Ваші невдалі спроби будуть повторені тричі, то Вашу картку буде заблоковано в цілях безпеки. При наступних спробах Ви будете отримувати повідомлення 432 / Даний запит на оплату не дозволено.
З питань здійснення оплати звертайтесь 044 461-85-92
Сума комісії при оплаті на сайті pay.vn.ua встановлюється відповідно до виду платежу. Детальна інформація про комісію відображається у вікні проведення платежу.
Після здійснення оплати, Ви маєте можливість переглянути або роздрукувати отриману квитанцію. Оплачені квитанції зареєстрованих користувачів сайту pay.vn.ua зберігаються в особистому кабінеті, в розділі "Історія платежів".