Таблиця відповідності вулиць

Питання та відповіді:

Якщо Ви не можете зайти на сайт

Для входу на сайт необхідно зареєструватися. Перевірте, чи вірно введено логін та пароль. Можливо, Ви вводите пароль не тією абеткою (кириличною/латинською) або у вас ввімкнуто не той регістр літер (великі/малі) «Caps Lock».

Якщо виникли помилки в процесі роботи pay.vn.ua, перевірте чи дозволено у Вашому інтернет-браузері використання Cookies та JavaScript. Якщо ви не знаєте, як це перевірити, Ви забули пароль або у Вас виникли інші запитання, зверніться до нашої служби підтримки - support@ic.vn.ua.

Як додати помешкання в особистому кабінеті?

Після реєстрації та входу на сайт користувач потрапляє до особистого кабінету, де можна додавати помешкання, редагувати особисті дані та здійснювати оплату.

Для внесення помешкання до особистого кабінету необхідно натиснути кнопку Додати помешкання, ввести повну адресу та номер особового рахунку згідно розрахункової книжки (також він вказаний на рахунку за надані житлово-комунальні послуги, який надсилається всім платникам комунальних послуг).

Назву вулиці необхідно вибрати із поля автозаповнення, ввіши перші літери назви. Район та населений пункт вказано за замовчуванням, але мешканці Вінницького району також можуть здійснювати оплату та переглядати стан особового рахунку, вибравши відповідний населений пункт в полі автозаповнення.

Користувач має можливість додавати декілька помешкань до особистого кабінету.

Як змінити пароль для входу на сайт?

Для зміни пароля необхідно натиснути кнопку Налаштування в особистому кабінеті та клікнути по напису Змінити пароль>>>, після чого ввести старий та новий пароль.

Якщо Ви забули пароль

Скористайтеся функцією відновлення пароля. Натисніть на посилання "Забули пароль?" у вікні введення логіна і пароля.

Як швидко потрапляє інформація про нарахування на сайт?

Джерелом надходження інформації та розробниками сайту є Обчислювальний центр ЖКГ, тому інформація на сервісі доступна в режимі on-line і не надходить до певного користувача, а береться безпосередньо із джерела даних.

Як сплатити за житлово-комунальні послуги?

Для оплати комунальних послуг виберіть потрібне помешкання зі списку доступних (або натисніть на кнопку Сплатити навпроти нього). З’явиться інформація по поточним нарахуванням. В колонці "До сплати" буде видно рекомендовану до сплати суму.

Ви можете внести будь-яку суму до сплати, ввівши відповідне значеня в колонку. Неактивні послуги (помічені сірим кольором) враховуватись при оплаті не будуть. Якщо Ви не бажаєте оплачувати певну послугу, введіть в колонку до сплати суму 0.00 або натисніть на кнопку навпроти відповідної послуги.

Необхідно внести показники лічильників за послуги, які Ви оплачуєте. Якщо сума до сплати за послугу рівна нулю, то показники лічильників за дану послугу враховуватись не будуть. Якщо Ви не вкажете поточні показники лічильників за оплачувану послугу, то вони автоматично будуть рівними попереднім показникам. Нагадуємо, що за внесені показники нарахування надійдуть в наступному місяці, так як оплата виконується за попередній місяць.

Як отримати квитанцію про оплату?

В особистому кабінеті користувача міститься інформація про проведені платежі, яка оновлюється одразу, після оплати послуг. Натиснувши на кнопку навпроти потрібного платежу, Ви можете переглянути та роздрукувати квитанцію.

Історія всіх проплат буде зберігатися на сайті і в будь-який момент Ви зможете її переглянути.

Чому не змінюється сума ДО СПЛАТИ, коли Ви вводите показники лічильників?

Оплата комунальних послуг виконується за попередній місяць, тому сума Нараховано та До сплати обчислена за показники, внесені в попередньому місяці. А нарахування по показникам, внесеним в поточному місяці, будуть проводитись на початку наступного.

Чи будуть враховані показаники лічильників, які введені без подальшої оплати?

Так, існує можливість внесення показників лічильника без здійснення оплати. Для цього Вам потрібно скористатися кнопкою "Внести показання лічильників без оплати", що розташована у полі з даними про помешкання.

Як отримувати на електронну пошту рахунок за надані житлово-комунальні послуги?

При реєстрації на сайті необхідно вказати, що Ви бажаєте отримувати рахунок на e-mail адресу. Якщо Ви забули це вказати або вказали неправильно, то дану опцію можна змінити в особистому кабінеті, в меню Налаштування. Переглянути рахунок можна в будь-який момент, натиснувши на відповідне зображення при перегляді конкретного помешкання.

Якими картками можна оплачувати послуги?

Послугами електронних платежів може скористатись будь-який тримач пластикової картки вне залежності від місцязнаходження банку і валюти картки. Картка повинна бути відкрита для платежів через Інтернет (це стосується карток ПриватБанку, які за замовчуванням закриті для оплати через Інтернет, окрім своїх власних сервісів). На картці повинна бути включена перевірка cvv2\cvc2 коду. При цьому слід підкреслити, що дані про картку стають відомими тільки процесінговому центру і банку-еквайреру, і недоступні ні для сайту, в якому оплачується послуга, ні, тим паче, для третіх осіб, оскільки всі дані передаються по захищеним каналам. Оплата виконується через Райффайзен Банк Аваль.

Що таке CVV2/CVС2 код?

Код CVV2/CVC2 — це 3-х значний код безпеки. Він розміщений в полі підпису на зворотній стороні картки (три останні цифри). Для оплати через Інтернет на картці повинна бути включена перевірка CVV2/CVC2 коду.

Що робити, якщо на картці VISA Electron или Cirrus/Maestro немає CVC2/CVV2 коду?

Коди CVC2/CVV2 інколи не друкуються. Для отримання цього коду Вам потрібно звернутися до служби підтримки Вашого банку.

Якщо Ви являєтесь власником картки ПриватБанку:

Для власників картки ПриватБанку оплату можна виконувати тільки картками Visa Internet. Їх можна замовити в своєму акаунті Приват24 в меню "Картки". Замовлення картки БЕЗКОШТОВНЕ. Номер Internet-картки через 30 хвилин буде додано в меню Мої рахунки, срок дії і CVV код прийдут листом операціоніста (в правому верхньому кутку в Приват24 посилання "Отримані повідомлення").

Що робити, якщо на сайті процесінгового центру Ви отримали повідомлення про помилку "Відхилено банком емітентом"?

Це означає, що банк, до якого належить Ваша картка не дозволяє проводити оплату. За більш детальною інформацією Вам необхідно звернутись у відділення банку, де була видана Ваша картка.

Що робити, якщо на сайті процесінгового центру Ви отримали повідомлення про помилку "Даний запит на оплату не дозволено"?

Якщо при введенні даних картки Ви допуститесь помилки тричі, то Вашу картку буде заблоковано Українським процесінговим центром ! До цього відносяться випадки, коли на Вашій картці недостатньо коштів для оплати, первищена допустима кількість транзакцій за добу, Ви ввели не правильні дані і т.д. Для розблокування картки необхідно звернутись до відділу технічної підтримки Українського процесінгового центру за тел. 044 461-85-92

Якщо при спробі оплати Ви отримали будь-яке повідомлення про помилку, окрім неправильно введений даних, необхідно припинити спроби оплати та повідомити про це технічну підтримку сайту pay.vn.ua (за допомогою форми зворотнього зв'язку).

Якщо Ваші невдалі спроби будуть повторені тричі, то Вашу картку буде заблоковано в цілях безпеки. При наступних спробах Ви будете отримувати повідомлення 432 / Даний запит на оплату не дозволено.

З питань здійснення оплати звертайтесь 044 461-85-92

Що робити, якщо на сайті процесінгового центру Ви отримали повідомлення про помилку "Даний запит на оплату не дозволено", використовуючи картку ПриватБанку?

Картки ПриватБанку по замовчуванню закриті для проведення платежів через інтернет, за винятком їх власних сервісів. Вам необхідно звернутися у відділення банку, де була видана Ваша картка і відкрити доступ для оплати. Див. питання "Якщо Ви являєтесь власником картки ПриватБанку"

Чи буде зніматися комісія за оплату послуг на сервісі pay.vn.ua?

Користувачі сайту pay.vn.ua можуть сплачувати житлово-комунальні послуги без комісії!

Як можна отримати квитанцію після виконання оплати?

Після виконання оплати, Ви маєте можливість переглянути або роздрукувати отриману квитанцію. Оплачені квитанції зареєстрованих користувачів сайту pay.vn.ua зберігаються в "ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ", в розділі "Інформація про проведені платежі".

Чи приймають постачальники послуг квитанції, надруковані з сайту pay.vn.ua в якості доказу зробленної проплати?

Так, приймаються. У разі потреби ви можете отримати підтвердження проведених проплат у Обчислювальному центрі ЖКГ (м. Вінниця, вул. Єрмака, 7А, тел. (0432) 35-10-44)
Сплачуйте за дитсадок. www.pay.vn.ua

Зворотній зв'язок

Надіслати Ваше зауваження, пропозицію або скаргу щодо роботи сайту.

Зворотній зв'язок: